keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Kauan odotettu lauantai

Takana yks elämäni parhaiten vietetty päivä, ilta ja yö! Sovittiin jo talvella tyttöjen kanssa, että järkätään kunnon tyttöjen päivä ja koska kaks meistä asuu Helsingissä, lyötiin päivämääräki jo hyvissä ajoin lukkoon. Vastoinkäymisistä huolimatta päästiin kuin päästiinki sitä viime lauantaina sitte viettämään ja ai että, olihan meillä mukavaa!

Päivä alotettiin brunssilla, joka oli superrrr herkullinen. Syötiin varmaan tunti ja sitte vyöryttiin jonku aikaa ympäriinsä.


IMG_6292 IMG_6293 IMG_6300 IMG_6291


Sää näytti aluksi tosi harmaalta ja sateiselta. Vaikka vannottiin, ettei se pilaa iltaa, ei kuitenkaa esimerkiksi haitannu, että joskus kahen aikoihin tuli helle. Istuttiin auringossa köppänän takapihalla ja kuunneltiin musiikkia ennen ku alettiin grillaamaan. Tein meille kaikille myös mansikkamargaritoja! Niistä tuli tosi hyviä, vaikka porukkaa vähä pelottiki. Joskus teinivuosina oli nimittäin kuuluisat viimiset sanat Hanna, teeppä mulle rinkki :D
 tyttöjenilta 6.6IMG_6331 IMG_6344 IMG_6346


Ruoan jälkeen herkuteltiin vielä herkullisella mutakakulla ja muutamalla kupilla kahvia. Tuli ainaki mulle ja ninnulle tarpeeseen, koska muuten ilta ois tyssänny väsymyksen myötä siihen haha. Sitte vähän tällinkiä, muutama "en lähe, eioo vaatteita"-kriisi plus illan parhaimmat naurut köpin ja ninnun esitanssille :D
 IMG_6351 IMG_6360 IMG_6355 IMG_6372

Loppuilta meniki baareissa, joista löyty myös meän ihania poikia (puspus, koska te aivan varmasti käytte täälä vaklimassa!)

Nämä tytöt, mun rakkaat ystävät, on oikiasti maailman ihanimpia. En tiiä missä oisin iliman niitä. Jokanen on omalla tavallaan niin ainutlaatunen ja rikastuttaa mun elämää päivä toisensa jälkeen. Jokanen seisos varmasti mun rinnalla, tapahtu mitä tahansa. Ystävät on aivan uskomaton rikkaus enkä voi kiittää tarpeeksi siitä, että mun kohalle on sattunu nämä ihanuuet. Tytöt, te ootte mun tukipilareita <3

Toivottavasti pian uusiksi!

-Hanna

2 kommenttia: