lauantai 21. joulukuuta 2013

Feels like christmas

Oon oikiasti nykyään iha järetön suhari. Keskiviikkona onnistuneen jouluostospäivän päätteeksi hukkasin mun lompakon, taas. Muutaman tunnin tuskailun jälkeen jouduin kuolettaan kortit ihan siinä epätoivossa, että joku on sen varastanu. Seuraavana päivänä aattelin kuitenki tsoukilla koittaa, oisko joku mahollisesti vieny sen poliisilaitokselle. JA JOKUHAN OLI! Mikä riemu! Onneksi kyseinen herrasmies oli jättäny yhteystietonsa ni pystyin soitteleen itkunilosen puhelun ja kyselin tietysti osotteen, jotta voin muistaa häntä jotenki. Miettikää kuinka on vielä ihania ihmisiä olemassa! Nyt on oikiasti ittellä skarppaamisen paikka. En tiiä johtuuko se väsymyksestä, näistä ruuhkavuosista vai oonko oikiasti vaan niin hajamielinen nykysin, mutta asiat ei pysy päässä eikä tavarat tallessa. Taidan käyä ostaan itelle jonku narun, millä köytän sen perhanan lompakon kaulaan kiinni ja päätä varten ison läjän post-itteja :D

Tässä muutama kuva viikon takasista pikkujouluista. Kuvanlaatu huono, mutta tärkeintä oli saaha otokset nuista hiuksista! Oon ehkä surkein hiustenlaittaja ever, joten otin puhelua siskolle muutaman onnettoman kiharrusyrityksen jäläkeen. Mun siskon paras kaveri/kämppis on kampaaja ja sattu onneksi olemaan kotosalla. Sillä meni about 7 minuuttia ja mun hiukset näytti tältä :D Kiitos vielä tuhannesti Anna! <3



Päälle nuihin kinkereihin laitoin vaan perus löysähkön teepparin ja alaosaksi kimalteisen minihameen. Jalkoihin oli pakko upottaa ballerinat, koska en oo kävelly korkkareilla varmaan kahteen vuoteen ja sen lopputuloksenhan sitte ois tienny.

Nyt ollaan muuten lomalla, ihanaa! Mikä huippu fiilis oli herätä ja toimia aamu rauhassa. Longi lähti sitte urheileen ja me pikkukundien kanssa ulos. Molemmat törötti onnessaan pulkassa ja nautiskeli kyydistä :) Tuossa oli mulle urheilua ihan nokko, koska torstaina rikoin käden kössikopissa ja se vaivaa ihan tosissaan. Sain muutaman jäätävän analyysin parilta fyssari-työkaverilta, mistä en kylläkään ymmärtäny iha mittää hahah. Lepoa nyt anyway.









Mulla oottaa tuolla muutama askarteluprojekti, mutta koska oon niissä(kin) hommissa ihan lapanen, jään ootteleen rakasta hemulia saapuvaksi :D Voin ideoida ja hemuli saa toteuttaa. Illalla saapuu vielä kaks ihanaista pirkkoa lissää ja vietellään jonku sortin peli-ilta. Mulla on ihan kauhia ikävä kortinpelluuta, ei tuu enää koskaan pelattua. Vähän herkkuruokia -ja juomia kylykeen ni paketti on kasassa. Mukavaa lauantaita kaikille!




ps. Henna jos luit tämän ennenku lähit, voijaan me tehä muutaki ku askartelua hahaha

-Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti